Saturday, February 26

16 Days of Night

それは実際には,南カリフォルニアの一部では,雪が降っているように寒い
its so cold, its actually snowing in some parts in Southern California



030




あなたはそれを信じることができますか?
Can you believe that?



私がすることはできません...
I cant....



私はついに視覚的な服装を行った
(笑)

I finally  dressed visual after a while
(lol)



$吸血鬼水の「DISTORTED BEAUTY」

髪の色が薄れていない
my hair color has not faded

(笑)
(lol)


$吸血鬼水の「DISTORTED BEAUTY」





見る映画、『HOUSE of a 1000 CORPSES』
watching a movie, House of 1000 corpses



怖い。。。o3o
scary






ウサギ
私は怖いです
ooohhh bunnies

im creepy...




xD



(笑)
(lol_


030

No comments:

Post a Comment